My little life blog ♥

Direktlänk till inlägg 26 december 2013

BWAHAHAHAHAHAH

Av Emma - 26 december 2013 16:30

Omg! skapade en blogg förra året.. Som ni ser är detta bloggen. Jag trodde att jag skulle vara typ bloggstjärna för att jag hade sett nån åtta åring lyckas as bra med sin blogg. OhBoy vad fel jag hade! Haha? senaste gången man var inne - innan nyår förra året xD Men men.. ksk blir lite aktiv. Haha vad gör jag här kan man fråga sig? Hur många läsare får jag tror ni? 3?!?! och de läsarna är mina bff och nån random.. Som hittat bloggen när jag spridit den på msp. Btw, Msp! det var så längesedan på bilden jag har som profil! Nu är man i level 16 *skryt* xD. nejmen, är opopulär där :/ Fast, förra veckan hade jag en skräpab (artbook) på hs. En som många andra har gjort. Jag ville se om den skulle få många loveit, och tänka sig! den fick faktiskt hela *kollar hur många loveit den fick för har inte det i huvudet xD* 2026 loveit!! Jag fattade inte riktigt hur det hade gått till, men på nått sjukt sätt så har den lyckats. Fick 373 komentarer, 95% är hat xD Men men, det är så internet är nuförtiden, folk blir upprörda förr varenda liten sak. Påtal om det, för ungefär 3 timmar sedan så såg jag en artbook, och blev helt frkn galen ._. Det stod att imorn så kommer några hackare att komma till msp. Det spredsig fort och många av mina vänner blev också frkn galna. Jag och några till tog på oss "fula" kläder och jag skrev "DARK:red girl har ännu inte skrivit en statusuppdatering." Hur kunde jag vara så dum så att jag gick på det?    efter det så tog jag bort det och skrattade mycket. Och efter det.. Så tänkte jag på bloggar, och gick in på google och sökte på "Dark red girl blogg" och då kom den här upp! (och 2 bloggar till som jag kmr igga, hehe, en blogg var från när jag var i level 8 ._. , Tänker inte ta upp den.)

Wow, det blev mke skrivit.. Nu ska jag fixa lite med bloggen, den är ganska gammal så ska uppdatera den   



Hare bra! /DARK:red girl

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 5 januari 2014 18:55


Jag har tagit mig an en ny utmaning..MATA MITT HUSDJUR TILLS DET ÄR FULLVUXET! Omg, jag glömmer ALLTID att göra sånt på msp .. xD önskar att det fanns någon som bara kunde växa den jätte snabbt! (det finns redan men det kostar diamonds..)Fick Sunny...

Av Emma - 5 januari 2014 18:39


  ÄR SÅ GLAD JUST NU *_*

Av Emma - 5 januari 2014 18:35


FÖRSENAD IGEN.. D:  

Av Emma - 2 januari 2014 19:44

Ber om ursäkt för att bloggen vart död i några dagar!   jag vet nt varför, men det har bara blivit så.. Gott nytt år! Jag lovade lite nyårs löften, alltså två st.  Sommarjobba stanna uppe till 12 nästa nyårsafton xD Har egentligen inget...

Av Emma - 31 december 2013 18:48

( bloggar från mobilen) Sitter just nu i bilen på väg till några kompisar (som vanligt) för att fira nyår. Blir ett kort innlägg för det har inte hänt så mke speciellt idag. ...

Presentation


Chu Chu ;* Läs presentationen för lite info c;

Fråga mig

2 besvarade frågor

Tid

Gästbok :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

pekare

Multicursor - Busy
Grey Glitter Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards